sånt här får mig verkligen att le.


Wille // säger:

Och jag drog med dig i mitt fall.

molly; astronaut. säger:

och sen gled jag bara undan

- Wille // säger:

så förlåt, förlåt för allt.

molly; astronaut. säger:

för min förbannade kluvna tunga

- Wille // säger:

Jag har ett foto någonstans.

molly; astronaut. säger:

där vi är drottningar och kungar

- Wille // säger:

Nu ligger det bilder överallt.

molly; astronaut. säger:

där gamla ansikten är unga


- Wille // säger:

Och jag har letat som besatt.

molly; astronaut. säger:

efter känslor som är försvunna


- Wille // säger:

Och det har varit en lång, lång natt.

molly; astronaut. säger:

men jag är glad att mina tårar
 

-
Wille // säger:

Är behärskade och lugna.







msn liksom, samtidigt som vi båda lyssnade på låten.
(ensammast i sverige - kent)

fina wille.

take care!


Kommentarer
Postat av: lovisa

kent är typ det bästa som finns.

och tänk om jag hade en såndar som wille att skriva dom där texterna med!

2009-12-27 @ 18:50:47
URL: http://lovisaanarhi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0