kreativa mållie!





Weeeeeih, jag har skapat!
En alldeles egen fredströja, med mitt egendesignade fredsmärke! Yes!
Den här tröjan har jag funderat så länge på att göra, men det har liksom inte blivit av. Men, idag tog jag tag i det, och nu känns det som om jag har varit och shoppat! Jag älskar att få nya grejer. Igår satt jag vid datorn och klickade runt på massa onlineshopar, och gaaaaaash vad shoppingsugen jag blev. Funderar på att prata med mammsen lite, mwihihihi...
I alla fall, min egentryckta tröja. Det är bara en vanlig bomullst-shirt som jag har målat på med penslar och textilfärg från Panduro. Tummen upp! :D

och en liten BTW: Grattis älskade bror på din 19 årsdag som var igår. Tänkte lägga upp en bild på dig och skriva en mycket roligare grattishälsning, meeeeeeeeen jag hade ingen bild. Puss på dig i alla fall! 
(Alltså, jag behöver fler bilder på min bror. :P)

Nu ska jag titta på tävä och äta micropåkkårn!

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: von Platen

Åh, snyggans!! Gillar starkt att du gjorde fredsmärket lite sådär på sidan av t-shirten och inte mitt på, stylish! Thumbs up! 8D

2009-07-31 @ 23:28:32
Postat av: mållie

Tack sötboll! :D Jag gillar't!

2009-08-02 @ 21:11:08
Postat av: katarina :3 / Lillan xD

Aww molly du kan få 50 kronor av mig om du trycken en likadan till mej (A)

2009-08-07 @ 20:59:15
URL: http://www.metrobloggen.se/almacecilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0