jag är en vampyr, jag suger och spyr.

Halloween.
Alla Helgons Dag.
Eller något.

Jag tycker om halloween, men årets blev inte som jag hade tänkt mig. Det blev inte alls. Jag hade hoppats på tusentals tända ljus, lukten av rostade pumpakärnor i hela huset, små barn som knackar på dörren och skriker, massa godis...
Men, så blev det inte. Inte alls.



såhär firade jag min Allahelgonaafton.
Med en påse micropåkkårn, icaläsk och teckningar på både PAINT och på papper. Jättesocialt.
(notera att jag har pyntat med en liten batteridriven pumpalampa i alla fall!) Jag kunde inte lyssna på musik heller, då jag inte har några högtalare till min dator. Jag ville lyssna på Markus Krunegård, Kent, Melissa Horn, Adam Heldring, Säkert!, Veronica Maggio, Håkan Hellström, Parken och massa andra fina svenskar. För jag är inne i en sån period nu. Svänskt ska det vara!

Det kommer troligen ändras mycket snart, då jag ska på P!nk-konsert väldigtVÄLDIGT snart. Tionde November, för att vara exakt. :D

Idag åker kussarna hem också, dom har varit här sen i fredags.
Ikväll kommer Tom, yesyesyes!

Nu ska jag fortsätta göra det jag gjorde innan jag fick för mig att blogga, nämligen ingenting.

Take care!


Kommentarer
Postat av: von Platen

Jag diggar iaf din ritning i Paint! ;)

Synd dock att det inte blev som du ville ha det, tråkigt. :( Men ha det bäst med Tom ikväll, hälsa! =O)

2009-11-01 @ 18:30:02
Postat av: Matilda

sv: TACK, vad gullig du är!



åh, pink-konsert! vad skoj! det var jag på för några år sedan, himlans kul! :-)

2009-11-03 @ 16:14:57
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0