"jag är världens mittpunkt!"

Är det okej att vara skoltrött vid den här tiden på året? Whatever, jag är det i alla fall. Det finns INGET som pushar, inte ens tanken på gymnasium längre. Helt sjukt. Det känns som om jag måste bli en robot. Med överkontroll på ALLT, planerade dagar (och då menar jag att varje minut är planerad) och exakta tider. Jag måste, annars är det bai bai Tibble... Och det vill jag inte. NO NO NO.
Det är väl bara att "ta tummen ur röven" och göra något åt det mess man har. Wä.

Idag har jag pluggat matte i alla fall. Jag och Unni ligger nu FÖRE i planeringen, vilket är första gången på heeeela högstadiet. Wiho! Vi får se om det blir något betyg där... (hoppashoppashoppas...!)
Jag har även spelat med bandet, jag tror vi döpte oss till Our Life?
Det var toppen att spela idag, sjukt bra gick det också.

Jag har städat mitt rum (FEL, jag har typ, sorterat min accesoarlåda och vikt lite kläder) och pluggat kemi och matte. Jag har varit ute i regnet med Marcus och färgat min mors hår. Druckit tre koppar varm choklad har jag hunnit med idag också. *sockerchock*

Nu ska jag läsa HP och kolla igenom mattekapitlet en gång till, sen ska jag sova tills mitt alarm ringer i morgon 06:33!

Jag har biljetter till New Moon också, helgen blir great!

TAKE CARE, I WILL.

Kommentarer
Postat av: Sara såklart!

Molly, jag tycker fruktansvärt mycket om dig!

Och ja, vi är bra på att umgås!<3

2009-11-21 @ 19:12:17
URL: http://saraborgsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0