SKOJA PAPEGOJA, BAH!

Rubriken? Ja, det är kul.
Pappa hörde en man prata i telefon ute på stan, och helst plötsligt utbrister han (inte min pappa, utan den där mannen): "NÄHÄ? SKOJA PAPEGOJA, BAH!" till människan på andra sidan. 
Det var nästan en nära-döden-upplevelse för min käre far tror jag, för hur mycket lär han ha skrattat? Jag hade nog dött.  Det är därför mitt nya uttryck. Skoja papegoja, bah!

Idag har jag sett New moon på bio! Åååh, va bra den var! Riktigt nice. Slutet var precis som jag hade föreställt mig. Nu får man vänta tills i Juni, typ, för att få se fortsättningen. Jag har ju läst boken, så jag visste ju genom hela filmen vad som skulle hända, men ändå så sitter jag och nästan hoppar i biostolen och tänker frustrerat "nejnej, gör inte så! Spring fortare! Akta dig!" och sånt.
Se filmen, den är att rekomendera! Mycket bättre än Twilight, tycker jag.

Imorgon blir det förhoppningsvis en foto och secondhand-dag. Om jag får som jag vill... ;)

Nu ska jag gå och lägga mig. Jag har precis sett Transformers, så jag är jättetrött nu.
Sov gott!

TAKE CARE!

Kommentarer
Postat av: Tilda såklart!

New moon är grymt bra! :D Såg den andra gången idag (a) haha x) Jag ahr också läst alla böckerna. Men ändå så sitter man där o lixm, Neej stackars Jake o typ gråter när Edward lämnar Bella.. Haha hur sjukt som helst x) <3

2009-11-23 @ 20:28:46
URL: http://matildawijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0