you treat me just like another stranger.

okej, de absolut skönaste banden just nu är i alla fall Paramore, Kent, White Lies, Linkin Park OCH.... (bambambambaaaaaam...)

KITE!

Så jäklarns sköna. Lyssna på det här, och klicka er sen vidare till albumet "2" och lyssna på I give you the morning. Det är så sjukt bra att jag dör nästan.

http://open.spotify.com/track/7kzPI4HL3cg3N6pvEvodsN

Paramore's nya album är också nice, faktiskt.

Nu ska jag lägga mig och läsa Harry Potter and the Philosophers stone. Engelskauppgift, wiho. Den boken är ju så lätt att förstå, man vet ju nästan vad som står redan, då i alla fall jag har läst den så många gånger på svenska! ;)

Take care, och lyssna på some good music!  

Kommentarer
Postat av: von Platen

I will listen as soon as I can to Kite! ;) Tack för tipset, du har alltid bra musksmak så jag litar på dig. :D

2009-11-18 @ 00:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0