back to life, back to reality.

WOHO!
Imorse vaknade jag av att mamma kom in och visade upp mitt efterlängtade paket. Yeaaah! Så, tadaah, jag är tre filmer rikare. (och typ, 207 kronor fattigare....)



Ursäkta den lite halvtaskiga bildkvalitén, men Mike's lilla digitalkamera fick rycka in istället för Laban.
Idag har jag verkligen inte gjort ett smackaroo mer än vad jag behövt. Nästan för chill alltså. Nu sitter jag och diggar Kanye West's top hits, yeah. Senare antar jag att jag går till sängs lite tidigare för att kunna kolla på de första avsnitten av Tenchi Muyo! :3 Azumh.

Och om ni inte har gjort det än, så måste ni kolla på "bakom kulisserna"-klipp från den nya Harry Potter-filmen. För det är så amazing. Jag längtar verkligen ihjäl mig tills jag får se alla snygga trollkarlsfejs på bioduken igen. Wakk.
Ni kan btw hitta ett klipp här: TADAAH!!!

Nu ska jag fortsätta digga till Good Life.
Ta hand om er, och unna er bra musik i lurarna.

Sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Fabian

Man kan väll inte kolla på bakom kulisserna innan man sett filmen ;P Har föresten sett Eldflugornas grav, den var ganska bra faktiskt ;)

2010-08-06 @ 00:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0