dom kan kalla oss fula

Gud. Jag hittade permanenta pennor.
Då slutar det såhär:



Inte en så astydlig bild, men det där är i alla fall mitt busskortsfodral. Yeaah!



En högersko! Tadaah!



Och en vänstersko. :D

Sen hittade jag solglasögon...




Sådärja. Då har jag varit kreativ så det räcker för idag.
Jag målade en ram också. Och fick färg på fingrarna. >:
Så nu är mina barbierosafärgade naglar lite svartprickiga, men det gör inget. Då ser man pysslig ut, och vem vill inte se pysslig ut?
Förövrigt så vill jag berätta att jag askyr kortspelet UNO. Jag förlorar alltid. Blä.

Sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag känner att det va ganska roligt att du&jag har skrivit samma text på våra skor. Fast min text börjar bli lite utsliten, dock.. så jag får ta och inskaffa mig en riktigt rejäll permanent penna så jag kan skriva på alla mina skor igen.

Jag tycker det är mysigt att kika ner på fötterna, och så säger dom en massa fina meningar. Jag gillar'r! <3

2010-08-15 @ 22:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0