it's a disaster, it's an incredible mess.

Igår använde jag min polaroidkamera. Jag hade nästan glömt bort hur mycket jag tycker om polaroidbilder, men igår så gick det upp för mig igen. Yeah!

Såg en ascool systemkamera idag förövrigt, som jag inte skulle tacka nej till att få. Det skulle göra mig till Sveriges gladaste, typ.
Men okey, andra random/aktuella saker i livet, just nu:
1. Gymnasiet. Det går bra nu, jag har hittat rätt! Nöjd, glad. KEXCHOKLAD.
2. Valet 2010. Jag skrattar åt reklamskyltarna och önskar att det vore jag som hade målat djävulshorn och fula mustascher på politikerna jag inte tycker om.
3. Min ekonomi. Är för tillfället dålig. Och min önskelista är oroväckande lång. (en ny systemkamera liksom? Man kan ju drömma...)
4. Min dator. Vill tyvärr inte starta. Jag är så glad att jag hann göra en backup.
5. Bussresor. Mitt liv är fyllt av dem, och jag gillar det.
6. Musik. Alltså, gud. Min iPod är full. Seriöst full! Inga megabajt kvar....
Och teatern började i torsdags också, vilket gör mig alldeles toklycklig.
sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0