boy, you turn my world around.

Kul med tre timmars sömn inatt, plus halvslagg på soffan. Ah well, jag lever. Hade tänkt att gå upp tidigt och följa med systeryster till Stockholm, meeeeeeen, (jag behåller min plats i kön, haha!) jag orkade inte. Så nu sitter jag och tittar på Disney Channel under mitt Nalle Puh-täcke och dricker varm choklad istället. (Hej-jag-är-snart-sjutton)
Och jag har tänkt på en sak. Jag bor i en sådan familj som inte har alla kanaler - ja, man överlever - och tycker därför att det är sjukt störande att trycka upp kanallistan och få se att det går jättemycket asbra program!!!!!.... på kanalerna vi inte har. EH, JAG VILL INTE VETA? Jag kan ju ändå inte titta liksom? Varför kan jag inte få trycka på "channellist"-knappen och få en lista över bara våra kanaler, så jag slipper bli... arg? 
Och kom inte och säg att det redan finns.
Då måste jag nog grina litegrann.

Åååh, nu är det Jonas-brothers. ♥
(jag har sett det här avsnittet typ, elva gånger.)

Ge mig Disney XD i födelsedagspresent. TACK.
Nu är det Totally Spice. Yeah!

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0