det räcker med en gnista, ett bloss.

GISSA VEM SOM HAR FIXAT SÅ ATT HON
KAN LÄGGA IN BILDERNA PÅ DATORN?

.... Ja, det är jag, i fall ni gissade på någon annan.
Idag har jag plockat bort mina tomtar från mitt rum. Idag. Fastän tjugondagknut var för nån vecka sen. Men dom är ju så mysiga, de små. ;)

Idag har jag lyssnat på Markus Krunegård, Sum 41, Håkan Hellström och Kent. Dom är fina, allihopa.

Puss på mina nya raggsockor, vah?  :*



bilden är mongo, jag vet det.
(och det är copyright på bilderna, såklart. MINA! Och ja, Labans också....)


may the force be with you

Kommentarer
Postat av: ElinaLovisa

Du har inte lust att göra ett sammarbete med min blogg då? dina blider på min blogg, plus länk och ord om dig och din duktighet?

2010-01-21 @ 20:12:10
URL: http://metrobloggen.se/elinaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0