I'm sick and I'm twisted, I'm broken and you can't fix it.

Verför dog mitt internet igen?
Jag blir så jefla sur! Aargh, jag kan inte lägga upp bilder, blogga, facebooka eller nånting! Vaaaaarför vill det inte fungera? Nu sitter jag vid mammas dator, och måste snart (väldigtväldigt snart) gå och lägga mig. Men, jag ska försöka kirra det där med internet alltså. Morr....

Musiktipset den här gången blir det som dunkar i mina lurar just nu.
Billy Talent.

Egentligen skadligt bra. Snart är det TRE sjuka år sen jag såg dom livslevande live. Första gången dom var i Svärje. Helt sjukt. Hlet gaaaalet! Jaja, medans jag drömmer mig tillbaka cirka tre år så kan ni ju kolla upp Billy Talent, om ni vill.

Jag mår bra, okej?

may the force be with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0