"It's straight ahead across the bridge, that`s Brooklyn, maaan"

Jag har välkomnat en till kamera i mitt liv.
Han heter Laban och är en Canon EOS 450D! Yesyesyes!
Han är en finfin kompis, och vi kommer faktiskt riktigt bra överens. :)

Här är några av våra verk hittills.



en spegel-bild inne i min brors rum. Rätt trist, jag vet, men ser ni va söta vi är tillsammans?



Julstjärnan i köket! ^___^



Kenny fick låna, en liiiiiiten stund.

iiiih, jag gillar Laban. Vi är ett fint par. <3
Imorgon ska jag, pappa och Kenny till östasiatiska museet och titta på kimono-utställningen, sen ska jag möta Unni för vi ska gå på AVATAR! :D Wiiiiieh!

(och det är copyright på bilderna, såklart. MINA! Och ja, Labans också....)

Och idag har jag lyssnat på Billy Talent, gör det ni också, vettja!

may the force be with you!




Kommentarer
Postat av: Liv!

Du kan ju anlita mej som modell xD

2010-01-09 @ 22:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0