sover mina timmar helt okej, drömmer faktiskt inte om dig.

Jo, jag drömmer om dig. Fan.

MITT INTERNET DOG IGEN, OKEJ? Så mina planer på en skitsnygg video om mina julklappar, och videon från nyår vill liksom inte publiceras. Rackadoodels. Aja, jag får ta och fixa det sen. Men sorry borry, om det var något ni såg fram emot/saknade. (mest troligt inte)

Men hey, jag är faktiskt ruskigt glad, för jag sitter och äter kakor nu och imorgon.... BAMBAMBAMBAAAAM.... ska jag troligen få............... EN SYSTEMIS!! :D en kaaaaamera liksom! Mmmmyes. Det betyder att orangehoddie snart får nytt liv. För erkänn att ni, lika mycket som jag, avskyr den här designen? Finfina bilder kommer'e bli.
Eh, jag kanske ska lägga till att jag inte får kameran "bara sådär" utan jag fyllde faktiskt år i söndags (sweet 16, säg gärna grattis, de värmer alltid) och pappa berättade att han tänkte köpa en systemis till mig, men inte riktigt visste vilken, plus att dom är rätt dyra. Så, jag ska ta mina födelsedagspengar och hjälpa till med betalningen! WIHO!

Nu spelas det Parken på min spotifyspellista. "Henry", jag gillar.

Igår var jag, Kenny, Måns, MacVirre och pappa på IKEA (bland annat) och jag köpte ramar. Har elva stycken nu, så jag ska ta och börja med mitt projekt. :) Meeer om deee seeenareee.

Och bara så att ni vet: Mac är framtiden, om bara några år kommer ALLT vara Mac. Och vitt.
eller ja, så tror Virre i alla fall. Därav "MacVirre"...  Haha!

Jag rekomenderar Markus Krunegård. Okej?


may the force be with you.

Kommentarer
Postat av: ElinaLovisa

2010-01-07 @ 21:43:49
Postat av: ElinaLovisa

Fin kommentar jag gjorde där över va?

Hmm Grattis.. igen då!

Picknick är veckans ord, för det låter kul och en trevlig sysselsättning!

Du är fin du, din filur <3

2010-01-07 @ 21:45:10
URL: http://metrobloggen.se/elinaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0