today I don't feel pretty

and I'm tired of trying to fit right in.
Don't think that you're so great,
cause being great must suck!

Jag vill gå på Billy Talent i februari. Jag vill!

Idag har jag träffat Linni och fotat henne. Det var svinkul och det blev jättesnygga bilder! Men, nu vill inte datorjäveln ta emot bilderna. Verför inte? frågar jag. Jag får inget svar.
Jag har längtat tills idag hela veckan. Jag längtar tills varje dag nuförtiden, och det gör ingenting. Man vet ju aldrig vad som kan hända imorgon, eller hur? Mja, en spännande tanke. Höhö.
Men mitt veckoschema är riktigt nice, faktiskt. Kolla här!! (överentusiastisk)

Måndag: Sovmorgon. Jämna veckor betyder baslektion med Alf vilket är bra.
Tisdag: Udda veckor betyder egen baslektion, vilket också är bra. Plus att jag slutar tidigt från skolan varannan vecka också.
Onsdag: Repdags med bandet, wiiho!
Torsdag (min absoluta favoritdag): Show på EV, Körat direkt efteråt, Teater på kvällen. GULD.
Fredag: Bild med världens bästa bildlärare. Och det är... fredag? Udda veckor blire Bajshamra.
Lördag: SOOOVMOOOORGOOON!! Sen brukar jag alltid lyckas med att hitta på roliga saker.
Söndag: Lite sovmorgon, mysdag. Chilla, fixa, ordna, dona.

Jag har ett riktigt nice "grundschema". Sen träffar jag ju trevliga människor, spelar ännu mera bas, spelar tv-spel, läser, ritar, shoppar, sjunger, ser på film, hoppar, studsar, pluggar, skrattar, äter... Ja, ni vet.
Nu vill Kenny Starfighter ha datorn, och det ska hon få.

Tänk på det här innan ni ska sova vettja: Hur stort är universum egentligen?

Musiktips: Alltså... Jaa, det blir ju Billy Talent igen, faktiskt.
om ni nu inte vill lyssna på... säg, Muse?


may the force be with you

Kommentarer
Postat av: ElinaLovisa

Molly är en underbar filur!

I en fin Mollyvärld

2010-01-17 @ 01:33:44
URL: http://metrobloggen.se/elinaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0