press hold

Här sitter jag och lyssnar på Wolfmother.
Ute i solen har jag varit idag, jeppjepp. Mysigt vare, jeppjepp. Shoppat har jag också gjort, i förrgår, jeppjepp. Alldeles för mycket nya grejer blev det, jepp...jepp...

Jag såg att jag hade gjort en list för ett tag sen med saker jag gillat under veckan, så jag bestämde mig för att göra en liknande grej igen. Jag vet att jag gjorde en mållie gillar & ogillar sist jag skrev, men äh. Jag gillar att gilla saker.
Jag har haft sommarlov i lite mer än en vecka nu, och under den veckan har jag gillat följande:

William, självklart
Johnossi
glass
gitarrer
facebook
SATC
Laban
att åka buss
film
min iPod, Triton III
solglasögon
The Ark
att vara vaken långt in på natten
att sova riktigt länge
McDonalds nya colaglas
min JET SET-klocka

Så ser mitt liv ut nu, i princip. Och jag älskar det.



Tjah. Snygg va? ;)

Nu ska jag äta hamburgare, för det är ballt.
Ta hand om er!

Sit vis nobiscum


Kommentarer
Postat av: Emma Klaar

ååå vilken fin klocka vart har du köpt den någonstans ?:)

2010-06-20 @ 23:01:29
URL: http://emmaaklaar.blogg.se/
Postat av: simon lussetti

Svar - Attans att du inte träffade på mig då :D haha Hoppas dom kommer snart igen :| jag älskar paramore (h)

2010-06-23 @ 00:01:27
URL: http://lussetti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0