skisser för sommaren

Fasen va fort allt går. Om två veckor bor jag inte i mitt röda hus längre. TVÅ VECKOR. Gud, hänger jag med eller? Näääääe. Jag ägnar all min tid åt att packa och att hålla mig vid någorlunda liv. (Hade inte jag en pojkvän, massa vänner och massa planer? Vad hände...?) Mitt rum är........... inte stökigt. Det är........ bara jättemycket grejer överallt.
Men det är rätt spännande att städa i ordning och packa ner grejer. Jag har hittat massor av saker som jag har letat efter och saknat. Spännande. Jag hittade till exempel min älskade Digge, så jag tog en bild. Jag tog två. Jag tog flera. Jag hittade även mitt Yu-Gi-Oh-spel (YAY!), min Magic-kortlek, film till min Polaroid, gamla dagböcker och roliga tidningsurklipp!
Nice. Lite i alla fall.
Kolla, Digge kan också fotografera!



stö[email protected]



sexig pose, sexigt rum, sexig frilla, sexiga sidenkalsonger, sexiga knän...

Ja. Men va fint!

Nu vet ni hur jag har det. Hur har ni det? :3
Kommentera mera, jag blir happi horse då.

Sit vis nobiscum


Kommentarer
Postat av: ElinaLovisa

Jag har det rätt bra...och lite ensamt efter som de flesta tagit sitt pick och pack till peace and love...men idag ska vi repareparepa!

2010-07-01 @ 12:37:58
URL: http://metrobloggen.se/elinaw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0