You said that bananas could make us high, saved them in your locker till they got dry.

Första mars.
Jag ogillar det här datumet, rätt hårt faktiskt. Jag vet, jag ogillar ofta dagar och datum, men så är det bara. Anledningar finns ju, självklart, men det är inget jag anser att jag vill dela med mig av.
Men, mars. Är inte det en vårmånad? Jag menar, det är 0,1 grader ute. Det smälter ju, men var är all sol? Jag vill ha sol. Jag saknar att se den där gula runda kompisen på himlen varje dag.
Det känns som att vi bor under ett kallt duntäcke eller något. Det är samma färg överallt på himlen. Wä. Ge mig solsolsolsolsolsolsol...

Jag har sportlov nu, och det är NAAAAAAAJS. Fast jag börjar ju självklart med ett kind of feberryck. Illamåendet och huvudvärken gjorde så att jag  inte kunde gå till Katarina och fika och säga grattis. (Hon fyller fjortis idag, skriv grattis på hennes blogg http://almacecilia.blogg.se vettja!)
Men, om man inte tänker på mina ryck, så kan jag meddela att jag har haft en bra helg. Fylld med Singstar och Alf. Vi är grymma på Singstar alltså, om ni tillåter lite skryt. Det roligaste var i alla fall:

"Tänk på barnen i Haiti....."
"Meh, PARTY IN THE U.S.A!!" 

"KOLLA, VI HAR EXAKT SAMMA POÄNG!"
"Fan va kissnödigt..... eh, jag menar.... coolt."

Nu ska jag vara vettig (typ) och gå ner och... tja, plocka undan i köket tills mamma kommer hem eller något. Låter det vettigt? Äh, jag sätter mig och ritar i stället.

Sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0