spaces in our heads

Just nu skulle jag vilja säga att livet är orättvist.
Men det kan jag inte.
För om jag tänker efter, noga, så är det inte orättvist.
I det stora hela så är det mesta fantastiskt awesome.
Det väger lika, egentligen.
Det händer något dåligt, något orättvist, något jobbigt
- Men sen så har det på nästan samma gång hänt så bra saker.

Det känns konstigt att jämföra. Men ibland måste man ju.

För att knyta ihop det:
Min man är i Askersund, och ska vara där i en vecka. ORÄTTVIST.
Jag har fått en ny telefon, som jag verkligen gillar. RÄTTVIST.

Men jag saknar fortfarande William. Det är inte samma sak att umgås med en mobiltelefon, liksom... Den svarar inte när man pratar med den och den är inte jättebekväm att luta sig mot. Men jag kan spela Peggle, så jag antar att det är okej...

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: antis :)

SV: ja dom är asbra! x) vilken låt är din favorit? min är thistle & weeds :D

2010-10-11 @ 20:09:22
URL: http://antisway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0