you used to take your watch off before we made love.

din masjävel.
Idag gillar jag:

Wille. Jag gillar honom massor.

Busschafförer. Idag var jag påväg till en busshållplats, i mörkret. När jag har flera meter kvar så ser jag att bussen kommer, så jag vinkar stort! Utan reflex eller lampa eller någonting, men bussen svänger in och stannar mitt i vägen för att plocka upp mig! När jag klev på så toksmilade jag åt chaffören och sa något i stil med: "Åh, tack så himla mycket, guuuuud va snällt!" OCH HAN SKÄLLDE INTE ENS PÅ MIG! Jag hade väntat mig liksom värsta gnället om att jag var dum i huvudet som inte hade någon reflex osv. Men nej, den där mysgubben bara log och nickade när jag blippade mitt kort. Länge leve glada busschaffisar!

Mössor. ÄNTLIGEN FÅR DE PRYDA OCH VÄRMA MITT TANKEFYLLDA LILLA HUVUD!

Godiskulor. Ni vet de där som finns i cola, tutti frutti, blåbär, lakrits, syrliga osv? man köper typ sex stycken i ett paket, och de är supergoda!

Att klubborna i skolan bara kostar två kronor.

Snälla vänner. Som lånar ut sina jackor när man fryser! :3

Idag ogillar jag:

Att stressa till bussen. Kommer man hinna, kommer man missa den och få vänta i en timme?

Urladdad iPod. SKA JAG SJUNGA SJÄLV ELLER? Grejen är ju att jag verkligen gör det när jag inte kan lyssna på min iPod. Yeah.

För korta dygn. Kan det inte vara typ... 34 timmar på ett dygn istället?

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: katarina

aw, är du tillsammans med wille igen? :o

<3

2010-09-17 @ 18:11:40
URL: http://almacecilia.blogg.se/
Postat av: Marcus M.

Molly, jag älskar din blogg. Jag vill ha mer. Blogga. Mer. Kom igen det blir kul <3

2010-09-19 @ 22:25:29
URL: http://headphoneflex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0