please, take me away from here.


Ledig har jag varit idag, oh ja.
Vaknade upp hos Will.I.Am, kollade bussar = ALL TRAFIK AVSTÄNGD. Jaha, kul liv, fin dag, bravo SL. Således kunde inte Wille åka till skolan, så vi var hemma hela dagen båda två istället. Jag lyckades komma hem till middagen sen i alla fall, det tog sin tid, men come on, SL försökte.
Jag upptäckte nyss att jag inte har MTV Rocks. Vilket suger otroligt mycket i kväll, då de sänder "Arctic Monkeys VS Kaiser Chiefs". Jamen, det hade jag ju inte velat se? Eller hur var det nu. Argh. Som jag har gnällt förut: de kanalerna man inte har vill man heller inte veta vad de sänder. Nej tack, jag överlever anyway.
Jag är inne på min sjunde (eller sjätte, jag är inte säker) chipspåse på två veckor, FYI. Bra Molly. Braaaa. I morgon ska jag joina Alf på gymmet tror jag. (Jaja, skratta ni bara... SLUTA.)

Jag bjuder er på en bild på mig. Inte alltför gammal. Inte alltför snygg. Inte alltför städat rum. (Ni måste älska min Nalle Puh-kudde och min Spice Girl-bild (om ni nu ser den).) Hoppas ni ursäktar att jag ser så elak ut. 



Nej, jag är inte kobent. 

Här är en mysig skiva.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0