socker.


Och här sitter jag och lyssnar på Kent. Får alltid en konstig känsla i magen och halsen när jag lyssnar på dem. Jag tänker på högstadiet. Sjuan: M, Elefanter och Music non stop. Åttan: Socker, Beskyddaren och Kräm. Nian: Generation X, Ensammast i Sverige, Chans, Noll, Basriff, Columbus, Elever, Verkligen, En helt ny karriär II, Mannen i den vita hatten och resten av alla spår på Du & Jag Döden.
Låtar jag inte kan lyssna på utan att gå sönder: Beskyddaren, Ensammast i Sverige, Columbus och Chans. Hur kan man äteruppleva så himla mycket när man lyssnar på en låt? Förstår inte riktigt hur det kan påverka så starkt. Jag kan knappt tänka texten på Columbus utan att explodera.
Tänkte att ni ville veta det.
Eh, ja. Lyssna på Kent om ni vågar/inte gjort det förut.

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0