andas, andas, allting snurrar runt.


Det är så himla varmt i Sverige.
Jeansshortsen används flitigt och solglasögonen är mina bästa vänner. Nuet är fint men svårt att leva i, jag kan inte låta bli att titta tillbaka. Tar vara på de drogerna som ges i form av sena kvällar, musik, skratt och människor (modell: alldelesförbraförmig). Sakta tar jag mig framåt, precis som alla andra.
Vill göra något av livet nu. Vill ta motorcykelkörkort, dra på festival, skriva böcker, se världen (åtminstone hela Sverige), köpa en videokamera, träffa mina favoritvänner, bo hos någon kompis bara för att det är mysigt, spela så mycket teater att jag snart inte ens vet vem jag själv är, skaka hand med kompisars kompisar, åka tåg och bara leva.
- och pappa, jag vill tatuera mig.

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Pappabulba

Snart en liten.

2011-06-12 @ 23:15:22
Postat av: Marcus M.

Vi kan gå tillsammans Molly och tatuera oss på rad. Hur fint?

2011-06-13 @ 12:13:53
URL: http://headphoneflex.blogg.se/
Postat av: yah fembot

Du skriver så himla fint, på ett bra sätt, jag blir lite lätt berörd. Gör så mycket du hinner i sommar, jag dör om du tatuerar dig! Puss.

2011-06-13 @ 22:21:42
URL: http://nothingbutadeadscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0