tack hej, fuck dig, jag har fått nog.


Säg till din mamma
att vi inte är tillsammans.

Beställde hem första säsongen av Gossip Girl för 99:- igår. VÄRT. Vad gör jag med mitt liv liksom? Man undrar ju. Sov till ett idag igen, har gått klädd i mjukisbyxor och tittat på Cougar Town, Gossip Girl, Vänner, Ellen DeGeneres och Oprah. Lever på apelsinjuice och middag. Och frukost. Kaos. Jaja, snart blir det ordning igen. Imorgon ska jag nog pallra mig in till La Stada och handla såna där nödvändigheter. (Ni vet, sånt som finns på Sci-Fi-bokhandeln, typ) På torsdag fortsätter tv-inspelningen (vadå, har jag inte berättat om den? Hehehu, nähäpp. Synd då.) och på fredag blir det massa teater igen. Och midsommarfirande på kvällen. Helt okej.
Sen, mina vänner, är det back to life - back to reality. Sommarjobb.

Klirr i kassan blir det i alla fall.
Fedt.

Och ni älskar mina humörsvängningar.

sit vis nobiscum




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0