du vet så kär som man är när man är hög, så där så allting är på liv och död?


- Det är så det är när jag drömmer.
Åh, jag dör för att Hästpojken är världens bästa band idag, och igår och imorgon. Jag kan inte lyssna på något annat. Stänger in mig i en glasbox där bara 'Ett bättre djur' spelas om och om och om och om igen. Hejdå resten av världen.
Jag orkar liksom inte med att alla känslor är instängda i en gäng svenska mcfucking låtar av ett gäng helvackra killar. Jag orkar inte med att åka buss igenom världens fulaste (läs: finaste) plats som jag hatar (läs: älskar) samtidigt som jag grinar till "ÄVEN OM LIVET ÄR FÖRJÄVLIGT IBLAND, SÅ KAN VI LÄRA NÅNTING VIKTIGT AV VARANN." Orkar inte. Jag går sönder hundratusen gånger om inuti, för det går liksom rakt in. Jag har lyssnat på albumet "Från där jag ropar" minst tio gånger idag. Woop.



sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: Kan Dee

svar: Tack snälla du för dina fina ord! det värmer verkligen. Hoppas du får en toppen dag!



Kram Kan Dee

2011-03-21 @ 13:50:24
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0