I'm not suicidal, I just can't get out of bed.


"Du tog i från mig min stolthet, allt mitt självförtroende, min trygghet! Men behåll allt det där du, behåll allt det där och alla pengar. Din jävel." Vaknade med en hastig inandning. Vänta, vad? Nej, jag måste tillbaka! Det jag sa, varför sa jag... det är ju inte ens sant.
Men det spelar ingen roll. Det gör verkligen inte det längre.
Jag har bara svårt att fatta.

Wäek. Gick upp klockan 14:32, åt frukost framför tv.n. Såg AFV, O.C, Projekt Runway osv. Klädde på mig, gick till Flygfyren, kollade in den nya wok-sorten, den såg nice ut. Handlade middag, handlade läsk. Lyssnade på Melody Club, åt mat, kollade på mer tv. Såg 'Grabben i graven bredvid', orkade inte grina. Synd att Figge åkte ur Let's Dance, han var bra. Gick in på rummet, here I am.
Mitt lov har varit så sjukt tråkigt. Jag har inte orkat.
Det är mitt nya jag: Orkar inte.
Cool. Cool tjej, coolt liv, cool framtid.

Jag vet att jag borde skaffa mig ett jobb, ett nytt smile och något att tro på. Men inte än. För jag, ja, ni vet... Orkar inte. Sorryborry Sverige, världen, ni får klara er utan mig ett tag. I'll be back, hopefully. Tills dess tänker jag gå upp mitt på dagen, ramla genom tillvaron, sitta vid datorn och vara vaken forever om nätterna. Nice.

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: ElinaLovisa

Thihi vad för inramad bild har du spikat upp Molly din på tok för sockersöta unge.

2011-03-06 @ 09:50:20
URL: http://metrobloggen.se/elinaw
Postat av: yah fembot!

sv: Du är också snygg!

Killen börjar på A, kan tala och kommer från Finland ;)

2011-03-06 @ 20:25:48
URL: http://nothingbutadeadscene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0