den här natten kommer döda mig om jag inte får vara med dig.


En liten lista from me to you, för att jag är ensam hemma och har jättetråkigt.

Hittills under 2011 har du:

Gjort något du inte gjort tidigare år? - Japp, massa fint.
Lärt känna nya människor? - Ja. Typ världens finaste man, troligen.
Gjort något som du ångrar? - Ångrar inget.
Badat i havet? - Nej.
Blivit överraskad? - Mjaa, det har jag väl. 
Blivit tagen av polisen? - Nepp.
Inte sovit på en hel natt? - Dygnat? Check.



Varit på semester? - Norrland. <3
Varit rädd? - För ofta.
Sovit i över 12 timmar? - Självklart!
Druckit alkohol? - Yes.
Varit full? - Nejdå.
Däckat? - Inte av alkohol.
Rökt? - Kan hända.



Rökt vattenpipa?
- Nej, men sett på när andra gjort det. Så himla fint.
Snusat? - Nej, usch.
Varit på konsert? - Oh ja! Massa! Familjen, The Ark, HÅKAN! I November blir det Skrillex! 
Varit på sjukhuset? - Jajamen.
Kysst en främling? - Ja, så gott som. Det var häftigt.
Druckit te? - Ja.
Fått ett sugmärke? - Nej, tack o lov.
Gjort ett sugmärke? - Nopp.
Gråtit dig till sömns? - Jag är en sjuttonårig tjej, svaret är självfallet (och tyvärr) ja.
Gått bakom ryggen på någon? - Aldrig.
Fått ett IG? - Ja. I idrott.
Klätt ut dig? - Absolut!
Smygit ut? - Näe, tycker det är bättre att fråga först.
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja. Sover bredvid systeryster nästan jämt.
Sovit brevid någon av motsatt kön? - Absolut. När jag inte sover med systeryster så....



Hittat ny musik du gillar? - Ja! The Naked and Famous, bland annat!
Haft snöbollskrig? - Ja, ett litet kasnke.
Sett en hel fotbollsmatch? - Näe.
Åkt buss i över 10 timmar? - Nej, men åtta i alla fall!
Varit ute en hel natt? - Mjaa, nästan i alla fall. 
Varit sjuk? - Ja. 
Kysst en kille i klassen? - Var nära att kyssa Felix på pannan när vi var på Håkan, men det gjorde jag inte för det hade blivit alldeles för konstigt. Haha, gud va knäptt när jag tänker på det. Vi skrattar åt det fortfarande.
Velat dö? - Nej. Absolut inte. 
Sagt nej till sex? - Jadå.
Lärt känna någon via internet? - Nopp.
Fixat dig i timmar? - Två, max.
Gråtit inför mer än 10 personer? - Oj. Ja.
Varit kär? - Jag vet inte. Eller jo, ja. Det har (är) jag nog.



Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Ja. 
Strulat med ett ex? - Nej, men hånglat. Jag strular inte, det låter så fult.
Åkt tåg? - Pendeltåg!
Haft sex ute i skogen? - Nej. 
Kysst en tjej? - På kinden, i alla fall.
Vaknat av att du gråter? - Ja. Mardrömmar. </3
Varit på bio? - Jajamen!
Varit på kryssning? - Nej. Men ta gärna med mig på en!
Skrivit önskelista? - Det gjorde jag säkert innan jag fyllde år. 
Mått bättre än du gjorde förra året? - Jag tror det. På ett fult och konstigt sätt.

sit vis nobiscum

Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-10-01 @ 14:17:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det klagas väldigt mycket på Facebooks nya design, och enligt en undersökning vill 9 av 10 ha tillbaka den gamla designen. Så, min fråga till dig är, gillar du den nya designen eller vill du ha tillbaka den gamla? :D svara här;



http://sstille.blogg.se/2011/october/gillar-du-den-nya-facebook-designen.html#comment

2011-10-02 @ 16:27:54
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 15:53:16
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Pretty Random Jewellery

Gå gärna in och tävla om detta halsband hos PRJ: http://prettyrandoms.blogg.se/2011/october/tavling.html



Ha en trevlig helg!

2011-10-15 @ 15:11:24
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0