feel like dying.


Okej, inte riktigt.
Men jag är sjuk. Och vill inte vara det. 
För när jag är sjuk...

... gråter jag typ hela tiden.
... orkar jag inte/har jag ingen lust att äta.
... vilken resulterar i att jag förlorar tre kilo på en dag, cirka.
... inte riktigt kanske, men jag går ner i vikt, snabbt.
... får jag lust att göra massa saker, men orkar inte.
... får jag inte vara med mina vänner.
... får jag inte gå till skolan.
... får jag inte repa med bandet.
... FÅR JAG INTE GÖRA NÅGONTING FÖRUTOM ATT SNYTA MIG.
Alltså, ursäkta mig, men jag känner mig så instängd i mig själv när jag är sjuk. Jag tror jag ska skriva en bok eller något idag, så att jag har fått något vettigt gjort i alla fall. En roman. På ungefär sexhundra sidor. Annan kul fakta om mig idag: Jag har min Star Wars-tröja på mig för att jag tror att den ska ge mig lite force. Tänk om?

sit vis nobiscum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0