payphone


Igår tog jag och Jocke på oss badkläderna under de vanliga kläderna och begav oss till Hässelby! Vi var hemma hos Jan från klockan halv tre och kom inte hem förens midnatt. Helhärlig dag/kväll med god mat och fint sällskap. Tänkte ta fram kameran flera gånger, men det var så mycket vattenkrig, folk som ofrivilligt blev islängda i poolen (med kläder på, enda undanflykten var att ha mobil i fickan), och fotbollar och hundar, så jag kände att Laban låg tryggast i väskan. Bilder får det bli nästa gång! 

Nu har jag precis tagit en riktig söndagsdusch, med hårinpackning och benrakning och massa bodylotion efteråt. Så jag luktar gott och är len och väldigt gosvänlig! Det ska Jocke utnyttja, för nu är det tydligen dags för popcornpoppning och South Park!  



En fräsch bild på mig har ni här! Har världens rakaste tumme, jag vet. 

sit vis nobiscum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0