we dance to the sound of sirens





Jag var på Peace & Love, ni vet? Det var Bloc Party också. 
Herregud vad bra de var! Mina allra bästa, bara några meter ifrån mig. Det var ashäftigt. Jag hade inte Laban med mig, det kändes lite riskabelt på festival, så den här bilden är fotad med Joacim's iPhone. Sjukt nöjd med bilden ändå, även fast det inte är den bästa kvallen så att säga. Jag var ju där. (Och resten av bandet också, såklart!) (Och tusentals andra personer...) Men i just den här stunden var det bara jag och mitt favoritband.
 
Imorgon vankas annat party, nämligen pool party! Jag och Jocke åker till ett glatt gäng grillsugna poolare över dagen. (Haha, poolare, WOW jag är rolig ibland) Ha det fint!

sit vis nobiscum
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0