pepp!


Jag vet ju att innerst inne älskar ni mina pepplistor. Så här kommer en till!

Det är nämligen såhär, att...
... jag har bara tre och en halv dag kvar i tvåan!
... min pojkvän har stått ut med mig i hela fem månader!
... (puss på honom för det!)
... Alfa kommer hem om nio dagar!(!!!!!!!)
... bästa Jocke har köpt ett NES, så jag kan spela jämtjämtjämt!
... jag har köpt den sötaste byxdressen som finns, tror jag!
... jag har ett toppensommarjobb hos mamma framför mig!
... Peace & Love drar igång snart!
... jag har fått MVG i alla teaterämnen!
... min mamma har sprungit hela Blodomloppet som är på 5 km! Heja!
... jag köpte ett nytt läppstift idag, för tjugo kronor!
... det är jättevarmt ute!
... hösten verkar bli jättespännande, om allt går jag som jag vill!

Pepp på livet!
Som strösslet på den här jätteglassen så kan jag ju säga att jag ska äta chips och titta på mysfilm med Jocke ikväll också. Fredag i mitt hjärta.

sit vis nobiscum


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0