ärrad för livet


På söndagar, eller egentligen när vi har ca tjugo minuter över när som helst, så brukar jag och Jocke titta på South Park. Det är ett rätt kul program, men ack så himla himla himla sjukt ibland. 
I alla fall så skulle jag synka min telefon med mitt iTunes för första gången idag, och då krävde min dator att jag minsann skulle ladda ner senaste iTunesversionen innan jag kunde göra något. Okejdå. Jag har nämligen klickat "inte nu" varje gång den frågat om jag vill uppdatera ett bra tag nu, så jag tänkte att äsch, det är dags. "Hämta nu" - klick!
Då poppar avtalet upp.
Jag tänker precis klicka på "Jag accepterar" innan jag kommer och tänka på det senaste South Park avsnittet jag och Jocke såg tillsammans. Nämligen det här. Det slutade med att jag läste igenom hela avtalet och klickade sen lugnt på accepteraknappen, och nu kan jag sova inatt. 


Ärrad tjej, herregud. Och jag har inte ens sett Humancentiped, för att jag kräktes bara av att nån berättade vad den handlade om!?

sit vis nobiscum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0